GeenSmaak

Wednesday, March 30, 2005

meer van hetzelfde en goed nieuws

Ik heb al een paar dagen niet zoveel geplaatst, omdat er vooral meer van hetzelfde gebeurt.

Toch heb ik redelijk goed nieuws. Ik had me tot nog toe redelijk afwachtend en bescheiden opgesteld t.a.v. een mogelijke publicatie t.g.v. dit project. Ik was eigenlijk allang blij dat ik de kans kreeg om deze ervaring op te doen en omdat ik in feite maar zo'n korte periode hier zou zijn, had ik zelf het gevoel dat dat wel wat veel zou zijn om om te vragen. Maar goed, vorige week begon Dana er zelf over dat ik de resultaten maar op moest schrijven. Ik begon "ik vind het natuurlijk heel leuk om co-auteur te worden...", maar ze maakte me al gauw duidelijk dat het zeker de bedoeling was dat ik eerste auteur zou worden. En dat maakte mij weer blij. De beoogde tijdschriften waar dit stuk in gepubliceerd wou worden zijn een stuk hoger dan waar ik tot nog toe artikelen ingediend heb. Dat zou dus uitermate goed zijn voor mij cv, maar ja, we moeten nog maar afwachten of er daadwerkelijk iets uit deze studie komt...

Ik heb trouwens 2 weken geleden mijn eerste artikel gepubliceerd, hier te vinden.

Vast niet iedereen kan het artikel downloaden, maar als je dat echt heel graag wilt, dan moet je het maar laten horen, dan stuur ik je wel de pdf.

Volgende week zijn er 9 proefpersonen gemeten en kan ik de eerste serieuse analyse gaan doen. Een definitieve analyse kan pas gedaan worden als er nog meer proefpersonen gemeten zijn, maar dan zit ik alweer in Utrecht. Ze zijn hier gelukkig zo aardig dat ze die data gewoon naar mij op gaan sturen, zodat ik het in Utrecht af kan ronden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home