GeenSmaak

Wednesday, March 23, 2005

zomaar wat leuke zaken

Vanaf de eerste dag viel het me al op dat er veel Amerikaanse auto's lintjes in de verschillende kleuren dragen. Lintjes in de vorm van het aidslintje, maar dan als grote sticker achterop je auto. Via Dorien en Andre kwam ik er achter waar ze voor staan. Het roze lintje staat voor borstkanker en een geel lintje voor ondersteuning van de troepen in Irak. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.

Amerika heeft een hoop nadelen, maar de voordelen zijn onmiskenbaar. Zo is het bezoeken van een drogisterij heerlijk. Voor ieder denkbaar kwaaltje hebben ze hier iets. Ik maak me inmiddels ook helemaal geen zorgen meer over mijn ongevulde gaatje in mijn kies, want als het pijn gaat doen, hebben ze hier een uitgebreid assortiment aan instant-vullingen. Ook hebben ze pillen die je in kunt nemen voor je gaat eten, zodat je geen last hebt van gassen achteraf. Voor kinderen en babies hebben ze een uitgebreide aparte lijn van deze anti-winderigheid. Misschien sla ik nog wel wat in voor zekere familieleden ;-)

Wat ik verder echt helemaal fantastisch vind zijn de magnetronmaaltijden hier. Superhandig en snel, als je de juiste keuze maakt erg lekker, en ik kan er nooit teveel van eten, want als het op is, is het op en ik ben dus ook lekker aan het afvallen.

Wat ideaal is aan mijn verblijf hier, is dat ik hier zo goed als geen huishoudelijke werkzaamheden heb. Fantastisch, geen afwas, geen koken, geen schoonmaken... Ja, als ik weer terug ben in Nederland zijn er dus wel een paar kleine dingetjes die ik zal gaan missen. Maar gelukkig zijn er weer een hoop leuke dingen in Nederland die dat goed gaan maken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home