GeenSmaak

Friday, March 11, 2005

en soms is het ook minder leuk...

Het is nu donderdagavond. Op mijn werk gaat alles perfect. Ik vorder snel met de analyses en ik heb ook het gevoel dat ik het allemaal wel snap.

Ik ging vanavond vanuit mijn werk naar een supermarkt lopen en de buslijn komt ook langs die supermarkt. Die supermarkt is weliswaar in die mindere (lees: zwarte) buurt, maar ja, een mens moet toch eten. Ik stond op de laatste bus te wachten. En te wachten... 45 minuten later was ie er nog niet (de bus komt zowiezo standaard 10 minuten te laat) en toen heb ik maar een taxi gebeld. Geklungel want ik moest mijn telefoonnummer doorgeven, maar dat wist ik weer niet uit mijn hoofd. Toen moest ik een huisnummer doorgeven, maar ja, ik stond bij een bushalte. Gedoe dus. Het lukte uiteindelijk en toen was binnen 10 minuten mijn taxi er. Die rit koste me 6 dollar, dus dat valt wel mee, maar, bah wat een k*tdorp is dit.

Naar aanleiding van dit incident heb ik besloten dat ik liever ergens zou logeren waar ik wel zelfstandig naar huis kan gaan. Nou heb ik het appartement van mijn begeleidster aangeboden gekregen (gedurende haar reis van 2 weken), maar dit heb ik afgeslagen. Ten eerste omdat ik daar na twee weken weer weg zou moeten, ten tweede omdat ik me er best door bezwaard zou voelen. Dus ik ga nu maar op zoek voor iets voor de rest van de tijd. Ik heb nog niets betaald aan mijn gastvrouw, dus dat komt mooi uit. Ik denk dat ze wel teleurgesteld zal zijn, maar anderzijds kan ze vast wel begrijpen dat dit niets is.

Tot zover mijn frustraties.

Wat echt heel naar is, is dat Jochem's moeder vandaag in het ziekenhuis opgenomen is. Ze had heel erge buikpijn en ze vermoeden dat het "gewoon" een darminfectie is. Wat het dan ook is, het is erg vervelend. Ik hoop dat ze snel geholpen kan worden en naar huis kan.

Volgende keer hopelijk een leuker verslag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home