GeenSmaak

Wednesday, April 05, 2006

Hardgeworden zacht en zachtgeworden hard

Een kwartje!

Een riks!

Een tientje!

"Gatsie, laat liggen, dat is vies!"

"Nee, Marga, daar hebben hondjes overheen geplast!"

"Bah Marga, daar hebben vieze mannen met hun piemel aan gezeten!"

20 jaar geleden nam ik dit alles ter kennisgeving aan en liet een fortuin aan gevonden geld gewoon op straat liggen. Tegenwoordig raap ik het één en ander gewoon op en heb leren leven met het feit dat ik via geld allerlei viezigheid aan m'n handen krijg.

Uiteindelijk denk ik namelijk dat ik via handvaten, leuningen, en deurposten met nog ergere lichaamsdelen van vieze mannen (èn vieze vrouwen en kinderen, dat moet niet onderschat worden) in contact kom.

Ondanks bovenstaande kennis, lijd ik gelukkig slechts aan een latente smetvrees. Ik ben me continue van al die viezigheid bewust, maar doe er toch niets mee.

Maar toch vraag ik me regelmatig af, zouden er ècht vieze mannen zijn die met hun piemel aan geld zitten?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home