GeenSmaak

Friday, January 26, 2007

Hitte

Het is hier nu -14° C. Niet dat ik daar binnen iets van merk. Huurders worden hier beschermd door de wet, net zoals in Nederland. De verplichting om de temperatuur boven de 18° C te houden is daar onderdeel van. Vermoedelijk zijn er apartementen in dit gebouw waar de isolatie wat minder goed is, want in mijn apartement is het zeker 23° C, en als het buiten kouder wordt, wordt het in mijn kamer warmer. Ik heb de knop op de radiator volledig dichtgedraaid, maar de buis die naar knop toeloopt wordt dusdanig warm dat het alsnog mijn hele kamer verwarmd. Dus, net zoals sommige andere huurders heb ik mijn raam altijd ver open staan. En dan nog word ik ‘s ochtends volledig uitgedroogd wakker. Het is echt een opluchting om ‘s ochtends hier weg te kunnen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home