GeenSmaak

Sunday, April 22, 2007

Bliss

Het topje na een diep dal wordt zwaar onderschat. De meest dagelijkse dingen kunnen onverwacht een enorme extase veroorzaken als je ze beleeft na een goede portie ellende.

Afgelopen zomer bijvoorbeeld stond ik na 1 uur slaap op om mijn lift vanuit Granada naar het vliegveld binnen een half uur te halen. Het was een warme zomernacht geweest met veel alcohol in een discotheek. Na 1 uur slaap ben je dan nog steeds dronken, maar niet (meer) op een leuke manier. Duizelig en met buikpijn at ik in de rij bij de incheckbalie een Whopper. Een warme gloed verspreidde zich langzaam vanuit mijn maag en ik hield intens van alle mensen om mij heen.

Vorig weekend was ik verkouden en licht grieperig. Anet en ik hadden het plan om naar New York City te gaan en dat kan natuurlijk niet wijken. Ik slikte 2 ibuprofen. Toen we in de schokkerige boemeltrein door het troosteloze kale New England landschap reden (denk: Silence of the Lambs landschappen), brak de zon na een lange lange winter plotseling door en was ik intens gelukkig met mijn nieuwe leven.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home