GeenSmaak

Saturday, February 03, 2007

Explosie

Aangezien een amerikaan zich uitsluitend per auto verplaatst, vind je hier in New Haven naast ieder kantoor en iedere winkel een parkeergarage. Ze doen hier ook niet hun best om dat te verbergen, wat leidt tot een interessant stadslandschap met betonkolossen.

Twee weken geleden werd 1 van die parkeergarages opgeblazen. Het was gepland op zaterdagochtend om 7.30 en ik vond dat veel te vroeg, dus ik ben niet gaan kijken. Ik ben ook niet wakker geworden van de explosies, waaruit ik de conclusies trok dat het waarschijnlijk allemaal niet zoveel voorstelde.

Gelukkig is er altijd nog youtube om je veronderstellingen na te trekken...



Voor meer filmpjes.

Naast de toch wel indrukwekkende instorting, vind ik het persoonlijk echt een hilarisch filmpje. De reacties van mensen zijn echt buitenproportioneel enthousiast. Er waren ook reportages op het nieuws over mensen die al uren van te voren aan het tailgaten of dansen waren.

Zoals je op het einde van het filmpje kunt zien staan er nog genoeg lelijke gebouwen in de omgeving om gesloopt te worden. Volgende keer zorg ik wel dat ik erbij ben.

1 Comments:

  • At 1:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    he marga!

    alles oke met mij wel.
    de reacties van die mensen zijn wel heel erg overdreven vind ik zelf.
    maar ze moeten het zelf weten.

    xxx danny

     

Post a Comment

<< Home