GeenSmaak

Thursday, April 06, 2006

Trauma's

Een niet-nader-te-noemen-persoon (want anders mogelijk diskrediet en groot trauma door deze publicatie) en ik komen 's avonds laat thuis. Ik zit nog even op de bank, drink nog wat. Na een kwartiertje sta ik op. Hmm, natte plek op broek. Héé, ook natte plek op bank. Nou ja, komt morgen wel...

Ik ga naar boven. Even later komt niet-nader-te-noemen-persoon ook naar boven met kat in armen. Héé, natte plek op trui van niet-nader-te noemen-persoon. Ruikt raar, kots-achtig. Nou ja, komt morgen wel...

Kat springt ondertussen op bed.

Wacht eens even...

Misshien is die kat op bed niet zo'n goed idee. Niet nader te noemen persoon is het hiermee eens en tilt kat van bed. Een geluid klinkt. Vocht dat onder grote druk uit een kleine opening spuit. Een lichtbruine warme straal over de blote benen van niet-nader-te-noemen-persoon. Niets kots-achtige geur: diarree achtige geur! Klagelijk mauwende kat wordt door slaapkamer geworpen. De kat draait in de lucht, de straal ook. Ik duik weg. Het is al niet meer nodig, de druk is blijkbaar verdwenen.

Ik lig de rest van de nacht te grinniken.

1 Comments:

  • At 5:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    Gedverderrie, nu heb ik ook een trauma. Dit onderbouwt wel enigszins de stelling dat mensen met huisdieren aan het oefenen zijn voor 'echte' kinderen.

    Gelukkig zit ik nog in het plantenstadium ;-)

    Groeten,
    Anet

     

Post a Comment

<< Home