GeenSmaak

Tuesday, July 11, 2006

Eerste woorden

Mijn moeder maakt altijd (heel lief) als ik voor langere tijd het land uit ben een pakketje met brieven, waarvan ik er dan iedere week één open mag maken. Ditmaal zit er telkens in iedere envelop een stukje uit het schrift dat ze vroeger bijhield over mijn ontwikkeling.

Ik zal jullie deelgenoot maken van het volgende fragment:


"Marga begint nu veel te praten, ze zegt 'papa' en 'bah', maar dat zegt ze dan ook tegen alles."

Nu zijn er vast mensen die denken dat er niets verandert is. Nou, ik kan jullie zeggen dat jullie gewoon ontzettende viespeuken zijn en dat ik zeer zeker geen smetvrees heb. :D

1 Comments:

  • At 1:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    Yo,
    Klinkt allemoal heel erg spannend en leuk.
    Pas op in 'da hood'...maar dat komt goed zo te lezen.
    Groeten uit Utregs 'Ghetto'.
    Succes met het veroveren van je fiets, auto en de nodige $$.
    Groeten,
    Tijs

     

Post a Comment

<< Home