GeenSmaak

Sunday, July 09, 2006

Overig

Ik heb ondertussen trouwens:
* een Amerikaanse simkaart en dus ook mobiel nummer
* een betaal- en spaarrekening
* een kortingskaart voor de supermarkt.

Nu nog:
* een fiets
* een auto
* een huis voor in oktober
* geld voor het drukken van mijn proefschrift. 1000 euro is al binnen. Ik had afgelopen vrijdag een gesprek met een mevrouw van een groot industrieconcern met wie ik hopelijk overeen ga komen om een dag consultancy te doen en een praatje te geven over het manuscript dat momenteel in revisie is, en dat alles voor een bedrag van $1000. Verder heb ik een aanvraag voor financiële steun verstuurd naar mijn eigen onderzoeksschool. Hoop dat dat ook wat oplevert. Wie weet blijft er nog geld over voor een leuk feestje, zou wel mooi zijn.

Overig goed nieuws:
* Ik heb tijdens dat congres in Granada een “echte” presentatie toegewezen gekregen i.p.v. een posterpresentatie (en dat gebeurt niet zo vaak). Spannend en leuk!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home