GeenSmaak

Sunday, July 16, 2006

Fiets...check.

Zo, het is weer tijd voor een update. Dat is zo makkelijk nog niet, want behalve werkgerelateerde zaken gebeurt hier niet zoveel.

De afgelopen weken heb ik een aanal lopende zaken af kunnen ronden (waaronder het begeleiden van twee afstuderende master studenten, het inleveren van mijn proefschrift bij de beoordelingscommissie en het indienen van een revisie van mijn fRMI paper), zodat ik nu eindelijk toe kom aan waar ik voor gekomen ben, namelijk het opzetten van een experiment.

Daarvoor moet ik leren programmeren in Matlab en daar ben ik nu dus mee bezig. Altijd leuk, dus ik vermaak me wel.

Ik ben nu bezig met 4 projecten:
* het ontwikkelen van een systeem waarmee we online tongbewegingen van een proefpersoon in de fMRI scanner kunnen meten.
* het ontwikkelen van een procedure waarmee we snel en betrouwbaar smaakdrempels kunnen meten
* uitzoeken of een bestaand apparaat waarmee je gecontroleerd smaken aan kunt bieden ook geschikt is voor onderzoek naar smaak èn geur
* opzetten van een experiment met de olfactometer (een apparaat waarmee je gecontroleerd geuren kunt aanbieden).

Daarnaast moet ik nog een paar artikelen schrijven die niet echt bij mijn proefschrift horen.

Ik heb dus genoeg te doen.

Alles wat er deze week gebeurd is wat niets met mijn werk te maken had:
1. Ik ben naar Pirates of the Carribean 2 geweest (en lid geworden van een filmclub).
2. Ik heb een fiets gekocht, een stom helmpje (niet verplicht, maar toch maar gedaan op advies van velen. Ik ben een conformist, wat doe je eraan?) en een slot. Zie onderstaande foto's.


3. Ik pas deze week op op Dana's huis. In dit huis bevindt zich alles wat mijn hartje begeert, o.a. een elliptical en alle seizoenen van Star Trek The Next Generation op DVD. En niet in de laatste plaats Sitka:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home