GeenSmaak

Wednesday, July 26, 2006

Lezing Neil Gaiman

Gisteren zag ik bij een collega een boek van Neil Gaiman op het bureau liggen. Toen we daarover aan de praat raakten bleek dat Neil Gaiman diezelfde avond een lezing zou geven aan Yale!
Die avond las Gaiman een kort verhaal en een aantal gedichten voor. Ik heb het boek Anansi Boys gekocht om te laten tekenen door hem, maar het was zo druk dat hij geen handtekeningen uitdeelde.

Overigens heb ik gisteravond ook de hele dork-community van New Haven ontmoet.

Ik dacht eerst dat ik me hier in New Haven zou gaan vervelen qua activiteiten en sociaal leven, maar als wat er hier in de zomer gebeurt ook maar enigzins een voorspeller is van wat er gedurende de rest van het jaar gebeurt, ga ik me hier meer dan prima vermaken!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home