GeenSmaak

Wednesday, August 23, 2006

Als de jolige AH kassajongen tegen jou (en een vriendin) zegt: "zo, dames van het goede leven", wat denk je dan?

a. kijk naar je eigen postuur!
b. ach, wat vriendelijk!

Nou, ik dacht dus het eerste. Terwijl het waarschijnlijk meer over het eten ging. Dat was wel genant, want het zei uiteindelijk meer over mij.

--------------------------------------------------------------------------------

Afgelopen zondag maakten Anet, Tatjana, Margot en ik sushi.

Ik besteedde veel zorg aan de aankleding:

We begonnen met een salade met gerookte kip en bosuitjes:

We hadden een inside-out rainbow roll (met avocado, kabeljauw, zalm tonijn, garnalen en komkommer);


een surimi avocado roll;

en rolls met tonijn en spinazie of paling en avocado;

We hadden afgesproken 1 rol per persoon te maken en waren bang misschien wat weinig te hebben. Die zorg bleek ongegrond:




Want van alle restjes konden we nog 8 rollen maken.

Sushi is fijn, maar niet drie dagen achter elkaar. Overigens krijg ik er nu toch wel weer honger van.

1 Comments:

  • At 11:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    mooie fotoos, leuk commentaar.

     

Post a Comment

<< Home